Markafoni, ürüne dokunmak isteyen tüketici için Maltepe'de
YEREL YÖNETİMLER
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
19.12.2015 - 09:10, Güncelleme:
29.12.2022 - 15:30 1545+ kez okundu.
Markafoni, ürüne dokunmak isteyen tüketici için Maltepe'de
Markafoni, ürüne dokunmak isteyen tüketici için Maltepe'de
E-ticaret sitesi Markafoni, ürüne dokunmak isteyen tüketiciye, açtığı mağazalarla ulaşacak.
İnternette özel alışveriş konseptiyle ünlenen sanal moda mağazası Markafoni, Maltepe Belediye Başkanı Sayın Ali Kılıç’ın da katılımıyla Markafoni İdealtepe Sahil yolunda mağazasını açtı.
Yeni açılan mağazada dijitale ağırlık verilecek. Müşteriler mağazaya gelip online sipariş yapacak, internetten verdiği siparişlerini teslim alacak ve iadelerini yapabilecek. Türkiye’de 7 milyon kullanıcısı olan Markofoni’nin amacı bu mağaza sayesinde müşterilerine dokunmak ve yakın ilişki kurmak.
Geçen yıl tamamı Naspers'in sahibi olduğu Güney Afrikalı MIH Allegro BV'ye satılan e-ticaret sitesi Markafoni, internet alışverişini fiziki mağazaya taşıdı. İdealtepe sahil yolunda açılan mağazadan sonra Ankara, İzmir ve Bursa'ya yayılacak. Mağaza sabah saat 7’de açılıp gece 12’de kapanacak. Mağazada çalışacak ve her bir çalışan özel eğitimden geçecek. Borusan Bukoli’yle birlikte bir de proje geliştiren şirket, QR kodu veya SMS şifresini gösteren müşterilerin, Markafoni teslimatlarını özel kutulardan kolayca teslim almalarını sağlayacak.Markafoni, ürüne dokunmak isteyen tüketici için Maltepe'de
TESLİMAT NOKTASI OLACAK
Markafoni Genel Müdürü İlker Baydar, internetten alışveriş yapan tüketicinin iade etmek istediği ürün için mağaza talep ettiğini ayrıca dokunarak satın alma eğilimi devam ettiği için bu yöntemi seçtiklerini söyledi. Baydar, "Türkiye'de alışverişin hâlâ yüzde 2'si internetten yapılıyor. Geri kalan yüzde 98 fiziki mağazalarda gerçekleşiyor. Dolayısıyla mağazalaşma tüketicinin ve dolayısıyla bizim bir gereksinimimizdi" diye konuştu. Dünyada da böyle bir talep olduğunun altını çizen Baydar, açılacak mağazaların aslında birer teslimat noktası olarak kullanılacağını ifade etti. "Teslimat, değişim, iade için müşteri kargo ile vakit geçirmek yerine kendilerine yakın olan mağazaları kullanabilecek. Mağazaları ağırlıklı olarak online müşterimizin yoğun olduğu bölgelerde açtık. İstanbul dışındakiler de bu mantıkla açılacak. Zaten işimizin sadece yüzde 30'u İstanbul'da. Dolayısıyla mağazalaşmaya İstanbul'dan daha fazla diğer şehirlerde ihtiyaç var" dedi. Markafoni, ürüne dokunmak isteyen tüketici için Maltepe'de
MAĞAZADA ONLINE SİPARİŞ
İnternette satılan bazı ürünlerin fiyatlarının bazen çok düşük olduğunu bu durumda tüketicinin kafasında soru işaretleri oluştuğunu dile getiren Baydar, "Mağazalarla ürünü görüp daha güvenle satın alabilecekler" dedi. Mağazalara koyacakları online sipariş verme alanlarından tüketicinin beğendiği ürünün çeşitlerini internetten de satın alabileceğini vurgulayan Baydar, "Mağazalar 200-700 metrekare arasında değişecek" dedi.
Türkiye’de ve dünyada benzeri olmayan bir alışveriş deneyimi sunacak olan Markofoni ilk örnek olacak. Dünyada veya Türkiye’de bir online alışveriş sitesinin bu şekilde açtığı bir mağaza yok değişen müşteri potansiyelini yakından takip eden Markoponi, Türkiye’deki perakendenin şekil değiştirmesini amaçlıyor.
Markafoni, ürüne dokunmak isteyen tüketici için Maltepe'de
E-ticaret sitesi Markafoni, ürüne dokunmak isteyen tüketiciye, açtığı mağazalarla ulaşacak.
İnternette özel alışveriş konseptiyle ünlenen sanal moda mağazası Markafoni, Maltepe Belediye Başkanı Sayın Ali Kılıç’ın da katılımıyla Markafoni İdealtepe Sahil yolunda mağazasını açtı.
Yeni açılan mağazada dijitale ağırlık verilecek. Müşteriler mağazaya gelip online sipariş yapacak, internetten verdiği siparişlerini teslim alacak ve iadelerini yapabilecek. Türkiye’de 7 milyon kullanıcısı olan Markofoni’nin amacı bu mağaza sayesinde müşterilerine dokunmak ve yakın ilişki kurmak.
Geçen yıl tamamı Naspers'in sahibi olduğu Güney Afrikalı MIH Allegro BV'ye satılan e-ticaret sitesi Markafoni, internet alışverişini fiziki mağazaya taşıdı. İdealtepe sahil yolunda açılan mağazadan sonra Ankara, İzmir ve Bursa'ya yayılacak. Mağaza sabah saat 7’de açılıp gece 12’de kapanacak. Mağazada çalışacak ve her bir çalışan özel eğitimden geçecek. Borusan Bukoli’yle birlikte bir de proje geliştiren şirket, QR kodu veya SMS şifresini gösteren müşterilerin, Markafoni teslimatlarını özel kutulardan kolayca teslim almalarını sağlayacak.Markafoni, ürüne dokunmak isteyen tüketici için Maltepe'de
TESLİMAT NOKTASI OLACAK
Markafoni Genel Müdürü İlker Baydar, internetten alışveriş yapan tüketicinin iade etmek istediği ürün için mağaza talep ettiğini ayrıca dokunarak satın alma eğilimi devam ettiği için bu yöntemi seçtiklerini söyledi. Baydar, "Türkiye'de alışverişin hâlâ yüzde 2'si internetten yapılıyor. Geri kalan yüzde 98 fiziki mağazalarda gerçekleşiyor. Dolayısıyla mağazalaşma tüketicinin ve dolayısıyla bizim bir gereksinimimizdi" diye konuştu. Dünyada da böyle bir talep olduğunun altını çizen Baydar, açılacak mağazaların aslında birer teslimat noktası olarak kullanılacağını ifade etti. "Teslimat, değişim, iade için müşteri kargo ile vakit geçirmek yerine kendilerine yakın olan mağazaları kullanabilecek. Mağazaları ağırlıklı olarak online müşterimizin yoğun olduğu bölgelerde açtık. İstanbul dışındakiler de bu mantıkla açılacak. Zaten işimizin sadece yüzde 30'u İstanbul'da. Dolayısıyla mağazalaşmaya İstanbul'dan daha fazla diğer şehirlerde ihtiyaç var" dedi. Markafoni, ürüne dokunmak isteyen tüketici için Maltepe'de
MAĞAZADA ONLINE SİPARİŞ
İnternette satılan bazı ürünlerin fiyatlarının bazen çok düşük olduğunu bu durumda tüketicinin kafasında soru işaretleri oluştuğunu dile getiren Baydar, "Mağazalarla ürünü görüp daha güvenle satın alabilecekler" dedi. Mağazalara koyacakları online sipariş verme alanlarından tüketicinin beğendiği ürünün çeşitlerini internetten de satın alabileceğini vurgulayan Baydar, "Mağazalar 200-700 metrekare arasında değişecek" dedi.
Türkiye’de ve dünyada benzeri olmayan bir alışveriş deneyimi sunacak olan Markofoni ilk örnek olacak. Dünyada veya Türkiye’de bir online alışveriş sitesinin bu şekilde açtığı bir mağaza yok değişen müşteri potansiyelini yakından takip eden Markoponi, Türkiye’deki perakendenin şekil değiştirmesini amaçlıyor.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.